بلاگ شخصی

  • ۰
  • ۰

مهاجرت

آخرین پست من پارسال همین موقع ها بود... یادمه که گفتم به خاطر گرونی دلار و به هم خوردگی بازار مجبور شدم خدمات هاست و دامنه رو متوقف کنم و تصمیم گرفتم دیگه از این مملکت برم
الان حدود8 ماه از جدی شدن تصمیمم و برنامه ریزی برای رفتن به آلمان میگذره، تو این مدت کارای زیادی کردم و کلی دردسر داشتم، ولی خب باز هم  ما ایرانی ها محکومیم به فنا :) با این اقتصاد شکوفامون اگر الان بخوایم بریم به آلمان باید حدود 130 میلیون تومان نقد به عنوان تمکن مالی با خودمون ببریم و خب مسلما من نتونستم این پول رو جور کنم:) الان که دارم این پست رو مینویسم جز معدود وقت های زندگیمه که هیچ هدفی رو نمیتونم توی ذهنم تصور کنم ، راستش رو بخواید حتی نمیتونم تصور کنم که تا 1399 زنده بمونم یا حتی بخوام که زنده بمونم.
 
  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • سهیل بشارتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی