بلاگ شخصی

  • ۰
  • ۰

پارسال همین موقع ها بود که پست گذاشتم، شاید چند روزی جلوتر و شاید هم روز تولدم

الان که دارم دوباره مینویسم نفسای آخر 23 سالگیم هست 
پیش خودم  فکر میکنم و میگم 23 سال رو گذروندم، به همین سختی و زود گذری
23 سال فراز و نشیب
این سالی که گذشت سال واقعا سختی بود، از شروع یه کار جدید گرفته تا عشق و شکست عشقی!
اگر بخوام یه خلاصه از زندگیم از پست قبلی تا این پستم بگم باید بگم که نیمه دوم 98 خیلی معمولی بود، با افسردگی خلقی برام شروع شد و بعدش هم افتادم دنبال اینکه یه کار دیگه شروع کنم، هاست و دامنه دیگه سود دهی مناسبی نداره و من به جز چند تا مشتری شرکتی با کسی همکاری نمیکنم.
تقریبا آخرای مرداد بود که یه میز تعمیرات نرم افزاری گوشی تو یه مغازه توی خیابون شریعتی اجاره کردم، اولاش کار و درآمدش خوب بود و یه چند ماهی زندگیم راحت تر گذشت، تا اینکه آخر سال 98 شد و این ویروس چینی سایش اومد بالا سر ما و همه چیز به هم خورد، از تقریبا اسفند 98 تا امروز بازار اصلا وضعیت خوبی نداره، یه چسه درآمد داریم که فعلا باید به طور بخور نمیر باهاش بریم جلو.
شاید بشه گفت بهترین رخداد امسالم این بود که با کسی که از عید قبل میشناختمش وارد رابطه شدم، واقعا دوستش داشتم (دارم) و هنوزم نتونستم برای خودم تموم شدن اون رابطه کوتاه رو هضم کنم، از بعد اون داستان افسردگیم خیلی شدید تر و اخلاقم خیلی غیر قابل تحمل تر شده
کلا سال جالبی برای من نبود، هر چیزی که توی این سال از زندگیم به دست آوردم توی همین سال زندگیم هم از دست دادم، یه جور درجا زدن 
برای سال جدید زندگیم هنوز هدف واضحی ندارم، شاید فقط بخوام یکم بیشتر کار کنم، یکم بیشتر پول در بیارم و یکم کمتر با خودم ارتباط داشته باشم
کاش میشد این سال رو دیگه شروع نکنم
پ.ن: امیدوارم فردایی باشه که قدرت بودن توی اون فردا رو داشته باشم
  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • سهیل بشارتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی