بلاگ شخصی

  • ۰
  • ۰

شاید نفرت کلمه سنگین با بار معنایی عمیقی باشه! اما خب تا حالا نشده از کسی یا چیزی متنفر باشید؟

شدنی نیست ۲۲ سال زندگی کنین و توی این سال ها از هیچ کس و چیزی متنفر نشده باشید
من خودم از خیلی کسا و خیلی چیزا متنفرم! من از اون هم کلاسی مغرور دانشگاهم متنفرم!من از او تخت کوچیک خوابگاه متنفرم! من از فلان محله تهران متنفرم! من از بیمارستان لولاگر متنفرم! 
اما خب در کل من حتی از خودم متنفرم!!! اره متنفرم به این معنی که حتی یک دقیقه نمیتونم خودم رو تحمل کنم:) 
حالا این که از چیه خودم متنفرم باز یه دنیایی داره! من از صدام، صورتم ، موهام ، بدنم ، گرایشاتم و در کل از هر چیزی که کاراکتر من رو میسازه متنفرم! 
 
 
  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • سهیل بشارتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی