بلاگ شخصی

  • ۰
  • ۰

امروز 5 خرداد 1396 هست ، تو خوابگاه دانشگاه شهید مدنی نشستم دارم برای امتحان فردا میخونم، خیلی یهو دلم خواست یه بلاگ بسازم
کسایی که منو میشناسن میدونن که من مدیر هاست آوا هستم و کارم طراحی وب،ارائه خدمات هاست و دامنه بین المللی ، تهیه و تولید محتوا برای وبسایت ها و هر چی تو زمینه آنلاین هست،اما چرا بلاگ ؟اونم تو مجموعه میهن بلاگ! خب سوالی که هست اینه که من تا حالا حداقل 30 تا وب کاملا موفق راه انداختم حالا چرا باید بیام تو یه سیستم بلاگ دهی وبلاگ بسازم؟؟؟؟!!!!
خب جواب چیزیه به اسم نوستالژی!
آره نوستالژی!!!!
همون خاطره خب -__-
یادمه اولین باری که بلاگ زدم تو میهن بلاگ بود ! و حتی تم بلاگ رو مثل الان از تم دیزاینر گرفته بودم! یه قالب ساده با یکم ادیت کودکانه !
اما این همش نیست! اون بلاگ و اون برهه راه اندازیش جزو بهترین روز های زندگیم بود! خوب یادمه تابستون بود ! و سال دوم راهنمایی بودم ، یه تابستون خیلی گرم بود و یه سفر عالی که همون جا یکی از فامیلام که تقریبا هم سنم بود منو با پدیده بلاگ و بلاگ نویسی آشنا کرد
البته اون موقع زیاد با موضوعات و کد نویسی و سئو و بهینه سازی و موتور جستجو آشنا نبودیم! نمیدونستیم کپی رایت چیه یا گوگل پنالتی چه بلایی سر آدم میاره !
اما خب همون یه قدم کوچیک اونقدر منو جلو برد که الان عاشق کارم باشم و هر روز دنبال یاد گرفتن مسائل و نکات جدید !
حالا هدفم چیه ؟!!! خب الان دیگه مثل اون موقع بچه نیستم که فقط برای خالی نبودن عریضه و بدون هدف بلاگ زده باشم!(خالی بستم الان از اون موقع هم بد ترم ،هیچ هدفی  هم ندارم ،صرفا هم این بلاگ زدم بتونم یه بخشی از حرفا و زندگیمو انعکاس بدم!همون بی هدفی خودمون )
خلاصه که دوستان و آشنایان و اقوام و عزیزان و فامیل و خوانندگان گرامی ... چیزهایی که تو این بلاگ قراره باشه ،صرفا دل نوشته ها و تراوشات ذهن کودکانه منه و امیدوارم کم و زیاد ،خوب و بد ،براتون جالب باشه و باعث آزارتون نشه

پ.ن1:خیلی ذوق کردم این ایموجی رو دیدم : 
 پ.ن2: به وبم هم سر بزنید http://www.hostava.ir
پ.ن3: اگر سوالی راجب طراحی و راه اندازی وب دارید فقط تو ایمیل بپرسید.
پ.ن4: تو زمان سختی از زندگیمم ، امیدوارم بعضی حرفام کسی رو ناراحت نکنه.


این شروعیست بر وبگاه دل نوشته ها

 پنجم خرداد هزار و سیصد و نود شش،دانشگاه شهید مدنی آذربایجان!
  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • سهیل بشارتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی