بلاگ شخصی

  • ۰
  • ۰

دانشگاه شهید مدنی

دانشگاه شهید مدنی چیست و کجاست و چرا -_-
در فاصله یک ساعتی از جاده تبریز به مراغه و در میان بیابان های خشک و سوزان آذرشهر،در بین خرابه ها دانشگاهی بود به نام شهید مدنی آذربایجان
فلسفه خلقت این دانشگاه میان این بیابان نا معلوم است!اما از بارز ترین حدس و گمان ها میتوان اینان را بیان کرد:
1.در راستای بیابان زدایی از مناطق آذرشهر
2.در راستای نگهداری از اساتیدی که کل ایران در نگهداری آن ها عاجز است 
3.در راستای نمایش دانشجو ستیزی

ادامه مطلب رو حتما بخونین!
اما چرا تنفر؟
خب برای جواب دادن به این سوال باید به اولین برخورد با اینجا برگردیم! میدونین،وقتی میشنوین که میگن دانشگاه شهید مدنی تبریز (!) یه سری انتظارها به وجود میاد که اولین و مهم ترین اون اینه که حداکثر فاصلتون از تبریز چیزی حدود ده کیلومتر باشه اما اما اما !!! به محض رسیدن به ترمینال مرکزی تبریز و پس از اینکه سوار اتوبوس شدید تازه یه حسی بهتون میگه که قرار نیست به همون خوبی باشه که فکرشو میکنین!
از لحظه راه افتادن اتوبوس تا پیاده شدن مقابل اون بیایون نفرین شده حدود یک ساعت (حتی بیشتر) راه باید برید!!!در واقع کلمه شهید مدنی تبریز دروغی کامل برای فریب افراد هست که از روی این اسم و با همین تفکر اون بیایون رو برای ادامه دوره تحصیلی انتخاب کنن! این دانشگاه که در واقع تو فاصله سه کیلومتری از آذرشهر قرار داره به هیچ وجه هیچ ربط و نزدیکی به تبریز نداره!یه بیابون دور افتاده بدون هر نوع ملزومات زندگی و هم چنین هر نوع امکانات رفاهی (آب آشامیدنی ، برق ، اینترنت و...) است
بله درست فهمیدید!!! شرایط حتی تو بدترین کمپ های اقامت جویی در استرالیا هم از اینجا بهتره
حالا از مسائل رفاهی دور شیم میرسیم به مسائل مهم تر که اساتید رو شامل میشه ، تو این بیابون استادهای جالبی رویت شده اند و میشند!!!! برای جلوگیری از تهمت و شکایت و دعوا اسمی از کسی نمیاریم اما چند نمونه از کار های دیدنی اساتید رو اشاره میکنیم:
1. استادی وجود داره از شهر های نزدیک!این فرد عجیب و جالب فرمول رو روی تخته به اشتباه نوشت و شروع به اثبات کرد،اما نکته اصلی نتیجه بود! این نخبه تونست از فرمول کاملا غلط به نتیجه کاملا صحیح برسه!
2. در رابطه با استادی که آوازه و نامش تو کل دانشگاه پیچیده فقط همین حرف بس که افتخار این دوست عزیز این هست که در سال گذشته از کلاسی فقط یک دانشجو رو پاس کرده!
3. استادی جالب که کلمه (network) رو از روی اسلاید (network k) خوند و قصد داشت راجع به شبکه های (k) حرف بزنه (جالبه که اگر این فرد کمترین سوادی در ارتباط با این درس داشت میدونست اصلا این سرفصل وجود نداره!)
4. از پرونده های فساد اخلاقی و مالی دور شیم که اونقدر زیاده که هممون رو میبرن ...
5. سو استفاده های اساتید از طرح های علمی و پژوهشی دانشجو ها هم دور شیم 
6.اینجا اساتیدی هستن که نمیدونن نرم افزار آباکوس که تخصصی هست اونقدر سنگین هست که نمیشه به صورت ایمیل ارسال کرد!
 
دیگه از این بیابون چی بگم براتون! الان که بحث انتخاب رشته و کنکور و اینا داره شروع میشه فقط میتونم یه توصیه به دانشجو ها بکنم!!! به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی و به هیچ صورتی به این دانشگاه نیاید ،اینجا دانشگاه نیست،محلی برای شکنجه و آزار دانشجو هاست!
 
 
مرگ بر دانشگاه شهید مدنی آذربایجان-تبریز
 
 
  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • سهیل بشارتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی